OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 29 oktober 2008

7 Truths about me? // 7 Sanningar om mig?

Karrita My Mother's Garden har utmanat mig att berätta 7 sanningar om mig själv..... så...
här är de!

Karrita My Mother's Garden have taggd me to tell 7 trouths about my self.... tuff one.
Soo.... here they are!
Nr 1: Jag älskar att arbeta i lera och göra saker i lera till min trädgård / I love to make ceramic things to my garden.... and work in clay.

Nr 2: Jag älskar drakar och fantasy... / I love Dragons and fantasy....
Nr 3: Jag gillar människor med humor. Jag gillar också att lära känna nya vänner men kan vara lite blyg och tyst när det är stora sammankomster som på en fest.
/ I love people with a god sence of humor. And I love to make new friends but I can be a bit shy where there are many people like at a party !
Then I will be werry shy.
Nr 4: Jag älskar Thailand och vi har ett hus med TRÄDGÅRD där. /I love Thailand and I we have a house there... and a GARDEN!

Nr 5: Jag älskar min trädgård och att hitta på nya prodjekt för den. Helst vill jag göra allt själv och få smutsa ner mina händer!
/I love my garden and to be in it working on new prodjects.... and to get my hands dirty! And I want do it myself!
Nr 6: Jag gillar att läsa... helst fantasyböcker och historiska romaner men allt går ner... jag älskar böcker!
/I love to read ... most are there fantasy and historical novels... but I will read almost anything..... I love boks!
( like The mist of Avalon! That you didnt know K!)


Nr 7:Och till slut.... JAG HATAR ATT STÄDA! Det finns inget som är tråkigare än det!
/And I HATE to clean ...... my house. There are nothing that are more booring!
Så är du mogen för denna utmaning? Känn dig fri att haka på!
Soo if there are anyone out there that want to meet up to this chalange obout them self? Go for it!

5 kommentarer:

  1. Kul att få reda på lite mer om dig:)Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Linda!
    Så trisst att det skall vara svårt att kommentera i min blogg. Jag fattar inte vad det är???? Själv har har jag lite problem men Moas trädgård det tar evigheter att ladda ner.
    Även Annika i Naturliga ting har klagat på samma sak som du. Usch. Jag vet faktiskt inte vad det handlar om. peciellt nu, när jag har gjort om kommentaärsformuläret så tycker jag själv att den är gôrlättvindig!
    Det där med hösten. Jag har inget hus i Thailand så det är lika bra att gilla läget;))!
    Sanningar om mig tror jag inte någon är intresserad av så det hoppar jag över;))!(Men HUMOR, det är viktigt - så mycket avslöjar jag om mig;))!)

    Ha det gott och hoppas du snart kommer till ditt älskade Thailand! mvh, Anja

    SvaraRadera
  3. Linda~
    So nice to learn more about you! I, too, am very shy in groups, HATE to clean house, LOVE to garden.
    Wasn't "The Mists of Avalon" wonderful? I loved that book too :)! I almost missed this post, so glad I saw it.
    I wonder who will accept your challenge of the tag next?

    Karrita

    SvaraRadera
  4. Vem är den där snygga varelsen på stranden?

    SvaraRadera
  5. Är du med på utmaningen Meja?

    Anja.
    Det blev krångligare för mig efter att du gjort om kommentatrutan.

    K~
    Yes that bok is so wonderful. I have read it several times!

    Den vackra varelsen är min Dotter Petra.

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!