OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

fredag 14 december 2007

Jag har fått mail från Draken Juliljuss....

Hej mamma Linda


Nu är vi hemma i Varberg där jag ska bo nu. Det var rätt långt att åka bil, men Magnus körde så försiktigt i alla kurvor, så jag sov mest hela vägen.

När vi kom in så skyndade sej Britt att göra en brasa så jag kunde värma mej. Det var sååååå mysigt. Här ser du hur jag ligger och sover framför brasan, det är varmt och gosigt.



Det verkar vara en snäll familj jag kommit till, och min nya storebror tyckte jag var ”djävligt snygg, alltså!”.

Ha det bra och kom snart och hälsa på mej! Britt och Magnus hälsar och tackar för en mysig eftermiddag.



Kram och god natt

Julle

2 kommentarer:

  1. Väldigt, väldigt lockande!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  2. Linda!

    Jag fattar inte hur jag kunde gissa så säkert att du inte skulle köra dina drakar hem till min lilla pöl? Visst är jag duktig?;-))!
    mvh, Anja

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!