OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

torsdag 22 juli 2010

En underbar present .... TITTA!

Titta vilken underbart fin present jag har fått!!!!!
Denna underbara betongkruka ha Monne på bloggen Alen gjort.
Visst är den bara fantastisk fin!?
Och jag är så jättetacksam för att ha fått den av henne!
Den pryder vilken plats som helst i trädgården. Just nu står den utan för växthuset i väntan på den där speciella platsen som den skall få.
Jag vet exakt var jag skall ha den. Jag väntar bara på att få hem delarna till ett bord som skall bli till underrede åt krukan. Det kommer bli super! Och blir det inte det så får den stå kvar utanför växthuset för där passar den upperligt.



7 kommentarer:

  1. Duger väl...

    Äh, skojar bara. Den är jättefin!!!
    Läckert också det du gjort omkring krukan intill, kanske fick man en liten idé.

    /Anette

    SvaraRadera
  2. Duktiga Monne...jättefin!!!!!
    Carina

    SvaraRadera
  3. Jättefin!
    Ser att du har kvar tegelrören.
    Krama småmiss.

    SvaraRadera
  4. hehehe
    trodde Monne gjort den med tegelrören...
    de är fina båda två men finast är den lilla raringen till vänster. Görfin.
    Malin

    SvaraRadera
  5. Upptäckte just att du trillat bort från listorna över bloggar jag följer! Vet inte hur det gått yill men nu är du i alla fall tillbaka, Barnbarnen gillar att titta på dina drakar och jag gillar att se vad som händer i din trädgård. Krukor är aldrig fel, särskilt "hemgjorda" med stuns!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!