OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

lördag 14 februari 2009

My Ceramic Garden Lantern is finished / Min Kermaikträdågrds-lyckta är färdig...

... and broken... It did not go so well in the fireing....
The rof cracked and some of the stais broke. I think I can mend it anyway with some gloe...
Otherwise... Im happy about :o)!



... sönder... den höll inte i bränningen.
Taket sprack och tre av trappstegen gick av... Jag kommer iof. säkert att kunna limma ihop den så att jag kan använda den ändå.
Den blev rätt så fin.... :o)!

15 kommentarer:

  1. Synd Linda, men du kan säkert laga till den.
    Hur gick det med damen?
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Men vad duktig du är Linda.

    SvaraRadera
  3. Ja det var ju synd men kan du laga den så blir det säkert bra. Det är ju bara du som vet att den är lagad tala inte om det:o) Jag skulle vara jättenöjd om jag hade den , Det blir säkert fint när det blir ljus i.

    Ha en fortsatt bra kväll och en trevlig alla Hjärtans dag i morgon.

    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Åh, den är jättesöt! Man börjar genast fantisera om vad för litet trädgårdsväsen det är som bor där inne! När du limmar keramik, vad använder du då för lim? Jag har inte riktigt lyckats med det.....
    Ha en bra alla hjärtans dag!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  5. Den kommer att bli fantastisk i alla fall...Jag säger som någon annan här sa, det är ingen annan än du som vet. Ja, förutom vi som läser din blogg förståss :)
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  6. It's still beautiful. Hope the glue works.

    SvaraRadera
  7. Its lovely Linda - really like the colour. I'm sure it will mend okay.

    SvaraRadera
  8. I love the colors. I hope you can fix it.

    SvaraRadera
  9. Oh, I think it's lovely and will look wonderful in your garden.

    Cameron

    SvaraRadera
  10. Vilken fantastisk trädgård du måste ha vid det här laget med alla underbara växter och alla konsvrk som du har skapat till trädgården. Oj, oj!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  11. It looks lovely - the final colors make is look great. Hope your glue works well on it

    SvaraRadera
  12. Den blev så läcker!!! och jag gillar verkligen färg-skiftningarna

    SvaraRadera
  13. Superläcker trots sina små defekter.. men det vet du väl att även solen har fläckar.. =).. ha det gott Kram Monica

    SvaraRadera
  14. Den är hur fin som helst.
    Med den sprickan du nämnde (och jag inte ser) har den säkert bara fått ännu mer charm. Kram och trevlig helg, Petra

    SvaraRadera
  15. I really like the shape of this Linda! I can see it illuminated, looking very elegant. Bummer about the crack :( I hate it when that happens! Glad you can fix it.

    xoxo,
    Karrita

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!