OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

fredag 4 januari 2008

Utmärkelsen!

Så var det meningen att jag skulle skicka den fina utmärkelsen vidare.

Jag vet väldigt många som förtjänar denna utmärkelse men jag tänker bara välja en! En som står ut lite för sig själv.

Så jag tänkte skicka vidare den till en mycket anurlunda bloggare (jämfört med oss andra tvåbenta trädgårdsbloggare), nämligen till Leif och hans underbara blogg Life of Leif !

Denne lille(förlåt Leffe men du är faktiskt inte så hög) bloggare med det stora jaget, bjuder på hela sig själv, sitt liv och sina tankar med en fantastisk humor! Helt underbara, och mycket talande, foton och fotokolage! Man får ofta ont i magen av skratt!!!
Denna blogg måste man bara läsa!!!

Så Leffe Boy... du känner inte mig... jag hittade din blogg av en händelse och jag känner dig nu lite genom din blogg....

HÄR ÄR DEN FANTASTISKA UTMÄRKELSEN!!!!
Du är nu offisiellt en ProBlogger!!!


3 kommentarer:

  1. Tackar, tackar, tackar...

    Jag vill börja med att säga att jag är mycket hedrad.
    Jag vill förutom Linda tacka de som hjälpt mig att genomföra min blogg.

    Zimba i parken för rökat.
    Canon för objektiven jag haft som ölglas.
    Mecedes Benz för alla däck jag pissat på men framför allt mina fans.

    Tack så mycket!!

    SvaraRadera
  2. Hej!Hittade hit från Leffes blogg.Vilka vackra bilder du har lagt in.Är själv intresserad av växter och blommor.Dina drakar är också jättefina.Tittar absolut in igen.
    MVH
    Annika Martinsson

    SvaraRadera
  3. Tack för era komentarer!
    Och välkommen hit!
    Du är väl värd utmärkelsen Leffe Boy!
    Linda

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!