OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

söndag 30 december 2007

Tack för denna utmärkelse! Och tack tror jag... för denna utmaning..... :o)!

Jippie!!! Jag har fått en fin utmärkelse.... JAG... tänk er att JAG fått den hedersvärda utmärkelsen!!!!

Jag har fått utmärkelsen av Ken & Carina på Bloggen Trädågrdsdrömmar. Så här lyder den :


Utmärkelsen
Nu har vi bestämt var vår utmärkelse ska skickas vidare till:Det blir......Till Linda på Trädgårdsdraken som med sin blogg får en att både längta till växtlighet, få insperation till trädgårdskonst (som man gärna själv skulle vilja ha;( )och inte minst att man på sina ställen med din humor i texten får sig ett gott skratt;)Vi önskar Linda och alla andra ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Jisses... nu rodnar jag ..... Gott Nytt År önskar jag er också!

Tack Ken & Carina för dessa fina ord!

Så vad jag förstår skall jag nu utnämna en egen favorit eller två....... Får tänka ordentligt då för jag kommer nog att få det svårt att bara välja någon enstaka! Ja ja ... jag återkommer till detta i ett senare inlägg för jag behöver lite tid....
Plus att jag nu måste försöka landa på jorden igen efter att ha blivit förärad denna fina titel....

**********************************************************



Jag har också blivit utmanad av Karin A, på Bloggen Ute och Inne, att berätta sju sanningar om mig själv! Här är reglerna för utmaningen:


1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Hmmm.... detta blir inte lätt..... det finns många sanningar om mig... fast alla bör nog inte dras fram för granskning......

1. Jag är beroende av socker.... kan hur lätt som helst sätta i mig mängder av godis och läsk...

2. Jag hatar att städa!!!! Det finns inget tråkigare!

3. Jag gillar inte konflikter utan skyr dem som pesten. Vill INTE bråka med någon.

4. Jag försöker alltid, utan att tänka på det, hitta förklaringar till varför människor gör som de gör (även när de gör dumma saker)...

5. Jag älskar att fotografera närbilder ! Önskar mig ett macro-objektiv!

6. Älskar att gräva och plantera i min trädgård! Göra nya rabatter osv. Prata trädgård. Allt med trädgård!!

7. Älskar att skapa och gillar utmaningen i skapande! Helst med lera då och med keramiken kommer ett stort intresse fram nämligen Fantasy! Drakar, slott, kronor, vikingabåtar mm. mm.


Jag skickar utmaningen vidare till Glädjekällan , Trädgård, kanelbullar och konsthantverk! , Trollmor på pepparkaksvägen , Längtans trädgård och Marinas Trädgårdsblogg . Jodå ... jag vet att det skulle vara 7.... men den hemska 8:e sanningen om mig är nog att jag även är rätt så bekväm i mellanåt!

7 kommentarer:

  1. Utmärkelsen är du och din blogg helt klart värd tycker jag! Grattis! Jag antog utmaninge angående sju sanning knappt två veckor sedan så ajg hänvisar till det inlägget. Hoppas det är ok? Passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Grattis till utmärkelsen och grönt drakår!

    SvaraRadera
  3. Grattis till utmärkelsen. Hoppar in för att önska Gott nytt år, stor kram.

    SvaraRadera
  4. Grattis Linda och Ett Riktigt Gott Nytt År.
    Vi ses säkert snart.

    Birgitta

    SvaraRadera
  5. Grattis till utmärkelsen!
    Du sprider mycket glädje med dina vackra blomster och fantasifulla köttbullsätande drakar ;-)
    Önskar dig ett riktigt fint nytt år!
    Många kramar från Trollmor och pussar från Stumpatrollet och Vargen
    Och jag antar gärna utmaningen, måste fundera lite tills nästa år först :-)

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år på dig
    önskar Ken& Carina

    SvaraRadera
  7. Grattis till utmärkelsen! Jättekul. :) Kul, kul att du antog min utmaning. Kan bara instämma i flera utav dem. Hatar att städa och önskar mig ett macrobobjektiv även om jag är nöjd med mitt nya fuskmacro. :)

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!