OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

fredag 25 maj 2012

Ett enkelt staket som fyller en funktion!

 Så här enkelt har jag fixat till ett litet staket/växtstöd i en av mina rabatter.
Jag ville ha en gång där för att komma åt bättre att rensa.
Samtidigt ville jag ha kvar mina höga växter.... och de behövde då ett stöd för att inte välla in och lägga sig över gången.
 Jag tog då sonika vanliga rundjärn, och slog ner i backen/rabatten, det går säkert bra med armeringsjärn med.
På dem satte jag fast, med ståltråd, likadana rundjärn i två nivåer.
Uppe på de rundjärn som står upp satte jag på några av mina keramikknoppar med man kan not ha annat med :) !


Nu skall jag bara fylla på med lite ny täckbark så blir det lite extra fint.

4 kommentarer:

  1. Fint! Och smart att naja, istället för att svetsa.

    SvaraRadera
  2. Snyggt, smart och praktiskt! Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. så smart och snyggt!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Vad smart, och snyggt! blir ju mer prydligt så!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!