OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

fredag 23 december 2011

Merry Cristmas ! God Jul !!!

Före.... en naken gran.... tät och fin!
Jag är jätteglad över denna täta fina gran.
Och jag slapp leta mig fördärvad i år efter den där täta fina granen.

Ljusslingan (2 st) på plats.

Och så till slut färdig !!!! Jag älskar kulor av olika slag.. bara de är i glas!
Jag försöker köpa någon fin 'kula' varje år.... om jag hittar 'den där' speciella som jag bara måste ha.
I år blev det några Cupcakes och ett tomtehuvud.

17 kommentarer:

  1. Granen står så grön och grann i stugan..tralla lalla trallalaaa..
    Önskar dig en fridfull och skön helg!
    God Jul!

    SvaraRadera
  2. Så fin den blev! Kram till goa dig och ha en skön Jul.
    Annika

    SvaraRadera
  3. Jättefin gran och fint pyntad är den också.
    God Jul till dig!

    SvaraRadera
  4. Så fiiin! Här har vi precis avslutat vår julafton;) Hoppas att ni får en lika fin och underbar julafton som vi har haft:)) Men känner jag dig rätt så blir den kanon! KRAM min vän och hälsa familjen:) /Monne

    SvaraRadera
  5. Fin ÄKTA gran! Jag är också tokig i granar, men vi har haft konstgjord gran i många år nu. Faktiskt sen vår första hund, taxen Brasse, var liten. Alltså över 30 år!
    GOD JUL
    Susie, Rolle & Santos

    SvaraRadera
  6. Härlig gran....
    Ha en riktigt GOD JUL:)

    SvaraRadera
  7. En riktigt God Jul till dig från mig ♥

    SvaraRadera
  8. ÅÅ så fin!!!!
    Jag önskar dig en helt underbar, magiskt jul i fridens tecken!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Merry Christmas and Happy Holidays!

    SvaraRadera
  10. Jätte, jättefin! Har sällan sett en tätare gran! Önskar dig en riktigt god och förunderlig julafton!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Vacker Kalle Anka gran!!
    God Jul LInda!

    SvaraRadera
  12. Jättefin julgran!
    Önskar dig en riktigt GOD JUL!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  13. Vad tiden rusar iväg, nu är det nyårsafton och ett nytt år med många nya möjligheter är på gång.
    Gott Nytt År 2012 önskar jag dej!
    Kram Blomkärringen/Gullvivna

    SvaraRadera
  14. GOTT NYTT ÅR Kram från mig till dig Linda!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!