OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

söndag 2 januari 2011

Visst går det att bugga i foppa-tofflor!


De bevisade allt maken i höstas.
Och även Thailandsnytt (tidning i Thailand) noterade detta.
Fast det var INTE LÄTT!!!!
Vi fick jobba hårt , även jag, för att få fason på dansen för SAND är inte rekommendabelt
att dansa i!
Ja jag menar i !!! Men vansinigt roligt var det!
Framför allt gillade Thailändarna detta...........vi västerlänningar tycker ju inte att det är så speciellt.
Men för dem är bugg ganska så 'exotiskt'!



Sitat ut Thailandsposten: "Torsdagen den 28 oktober kommer gå till historien där alla tvivel om möjligheten att bugga i foppa-toffflor med sand som underlag visade sig vara ogrundade. Paret Augustsson buggade loss till 'Every little thing' och uppvisningen bejublades av 100-talet personer......"

1 kommentar:

  1. Haha, det skulle jag velat se!
    Hade ni inte ont i vaderna efteråt? Det får jag när jag ska dansa på knasigt underlag. Fast jag har iofs aldrig dansat i foppatofflor... =)
    Kram Helen

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!