OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 2 augusti 2010

Bho och Bell!

Lille Baby Bho! (översta fotot)Världens mammigaste kille! Det ända han tänker på är sin mammas tutte.
Växer så det knakar gör han med...  Han letar tutte överallt och i går försökte han med husses haka..... Det var ingen god ide för usch vad vass den och skäggig den var!!!! Lille Bho fick sådana rysningar att både jag och min man höll på att gå åt av skratt!!!





Lilla söta Baby Bell(understa fotot)! Hon är inte så stor som sin lillebror.. och inte så noga med mammas tutte heller på samm vis som han. Men att vara nyfiken och försekommen ... det är hon! Först att börja gå av de två.
Nu tultar hon omkring, lite ostadigt dock , i lådan där hon bor och letar efter någonstans att ta sig ur.
Hon är söt som socker och fotot gör henne inte rättvisa alls! Väldigt dockesöt ! Om man nu kan säga det om en katt! Bell tar det mesta med lugn och ro i övrigt och liknar nog sin mor i sättet skulle jag tro... om man nu kan se det så tidigt.

6 kommentarer:

  1. Klart man kan säga docksöt om en katt! Så näpna! Älskar små kattungeöron, de är bara som små lappar i början! Härligt och jag blir så avis, vill också ha kattungar nu....

    SvaraRadera
  2. Jamen, att man kan vá så Söt!! Måste vara underbart att följa dessa två varje dag ... )
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  3. Men så söta jag tror jag svimmar.
    Måste titta i kapp här tror jag.
    Annika

    SvaraRadera
  4. Vad fina de är!
    Klart att man redan kan se vem som liknar vem i föräldraleden. :-) Ibland räcker det med att de öppnar ögonen så säger man "oh, titta! så lik pappa han är!", eller "mammas temperament upp i dagen!".

    Jag har inte haft bebisar hemma på över två år och VAD jag saknar det...!
    Pussa gulleöronen!
    /IET

    SvaraRadera
  5. Vilka fina namn! Är de spikade? Passar de två sötgurkorna perfekt!

    Och håller med IET - visst kan man se personligheten mycket tidigt! :o))

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!