OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 16 september 2009

Update on Nisse. / Updatering ang. Nisse.

Hi Everybody!
Nisse is fine :o)!He have som kind of backproblem on the spine, and a sound on his heart ( a little hole).
The spineproblem will solve it self in time.
This is nothing that will make us take him to heaven yet.
Linda
------------------
Hej ALLA! Nisse är ok! Han har inget fel på höfterna. Dock har han något fel mellan två kotor i ryggen. Detta kommer dock att ge med sig bara kotorna växer ihop. Då försvinner värken.Han har också ett litet litet blåsljud på hjärtat vilket inte medför något mer än lite trötthet.I nuläget kommer han att få vara kvar hos oss.Linda

8 kommentarer:

  1. Linda~
    So glad to hear your sweet Nisse is okay :)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra =) Kan tänka mig att ni är glada / kram gittan

    SvaraRadera
  3. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
    Älskar dig för att du inte bara ger upp, på en gammal trotjänare, utan faktiskt tar dig tid och råd för att göra det bästa för älskade lilla Nisse. All heder åt dig!!!!
    Om jag blir hund i nästa liv, blir du min husse eller matte då????
    Tindra och Ken hälsar

    SvaraRadera
  4. Åhhh så skönt jag sa precis till Göran "undra hur det har gått för lilla Nisse" Nu kan jag sova gott i natt. Så kan jag pussa honom själv nästa gång vi träffas;-)) UNDERBART.

    SvaraRadera
  5. Hurra! Har kramat min hund extra mycket idag. Varje gång jag tänkt på dig och Nisse har han fått en stor kram.

    SvaraRadera
  6. Vilken tur att det inte var något överhängande med din hund! Med åldern kommer det ofta lite krämpor både för djur och människor, men de kan vara glada i att leva ändå.

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!