OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 15 juli 2009

Two new things for my garden... // Två nya prydnader för min trädgård...

This beautiful Irislady is a gift from a very dear freind... THANK you Carina! I love her!!!

Denna sagolika Irisdam är en gåva från världens BÄSTA Carina !
TACK Carina jag älskar henne!!!!
Jag fick flera saker av henne men dem visar jag en annan dag.


This is another thing that is new this year. A garden lantern that gona lighten up some of the dark fallnights.

Detta är också en ny tingest för trädgården i år. En trädgårdslyckta som kommer att få lysa upp i höst.
Denna har jag placerat inne i en rabatt. Det är ingen risk att den försvinner där heller för den är säkert metern hög.



And some candy... to looka at!

Åsså lite godis att titta på !




7 kommentarer:

  1. Jo jag sa just det......Du är min syster!!!! Är väldigt rädd om dig!!!! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Ohhh those are going to look just lovely in your garden! Your flowers are just beautiful, Kim

    SvaraRadera
  3. Mysig sak- från en mysig vän, vad det verkar!;-)
    Lyktan också fin!

    SvaraRadera
  4. What lovely things and such a beautiful gift.

    SvaraRadera
  5. I love your flower combinations -- beautiful!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!