OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 13 juli 2009

Some changes in the greenhouse! / Lite fixande i växthuset!

This is my greenhouse inside... VERY boring I think !!!!

Så här såg mitt växthus ut tidigare... väääldigt tråkigt !!!!

Hmmm .... puff.. gone.... with the booooring stuff!

Ok.... bort med allt det tråkiga!!!



A bit better??? I bought a kitchensoffa on the net .. for almost nothing.

On the backwall there will be a 'curtain' someday to protect from the sun.
Maby I also can find some nicer chairs and a table on the net?
But that is something that have to wait.

Nu ser det allt lite bättre ut tycker jag. Soffan hittade jag på blocket för nästan ingenting. Det bästa är att den var färdig att bara sätta in utan att behöva målas om . Under locket kan man förvara massor av saker som är tråkiga att ha framme.
Sedan skall jag sätta upp en skuggardin, på bakväggen, för att skydda mot västersolen.
Nu skall jag försöka få fatt i ett gulligare bord och ett par stolar också... men det får vänta. Jag har inte bråttom.

13 kommentarer:

  1. Vilken skillnad Linda !!
    Det är ju hur mysigt som helst nu med gardinen och nya soffan.
    Du är helt otroligt.
    Bloggvärlden inspirerar verkligen.
    Ciao,
    petra

    SvaraRadera
  2. Det blev ju kanonsnyggt! Soffan passar verkligen perfekt där...

    Ha en bra dag! :D

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. (Flåt Linda! Det blev generande många skrivfel i första kommentaren!)
    Jo. Jag sa att: "Så mysigt och fint det blev!"
    Soffan är ju kanon! Måste gå direkt till Blocket och kolla...;))! Jag vill också kunna förvara saker osynligt när vi festar i växthuset!/Anja

    SvaraRadera
  5. Jättefint, vad mysigt det ser ut! Men det gick kanske lite fort när du skrev den engelska texten? Werry boring? ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Så fint det blev! Så inbjudande- med soffan & allt! Perfekt fynd!

    SvaraRadera
  7. Hi Linda, oh I love that sofa, it is perfect in your greenhouse. Which is anything but boring with all those luscious plants. Love the paver floor too. It seems nice and large, but I know greenhouses are never large enough for their owners. :-)
    Frances

    SvaraRadera
  8. Det blev stor skillnad. Måste få fråga, jag har också lagt plattor i hela växthuset men myrorna förstör det totalt. Har du samma problem? Eller kanske något tips!

    SvaraRadera
  9. Love the new look! It's beautiful!

    SvaraRadera
  10. Simply lovely...what a nice place for a cup of tea and a good book, enjoy! Kim

    SvaraRadera
  11. va???????
    Du inte bråttom?????
    Jag vet ingen som skaffar sig det den vill ha så snabbt som du.
    Det blev jättebra.
    kram Carina

    SvaraRadera
  12. Så fint, soffan blev liksom pricken över i...

    SvaraRadera
  13. Snyggt jobbat! O skuggardinen kommer att bli pricken .....
    Även om du har trevliga grannar så kan det ju vara trevligt om ni ses via dörren ;-)
    Ha de´himla gôtt i soffan
    Nina

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!