OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 1 juli 2009

I have made myself an Hosta! // Jag har tillverkat en egen Hosta!

A couple of yers ago I put some seeds, of Hostas, into potts and this is one of the plants that came out of it!
I´m werry proud of this plant! It goes more and more yellow for every day that goes by, and seems to stand full sun werry well!


För några år sedan sådde jag frön från olika Hosta och detta är en av plantorna som blev till!
Jag är faktiskt väldigt stolt över just denna plantan!
För varje dag som går blir den bara gulare och gulare och den verkar också tåla full sol väldigt bra.


5 kommentarer:

  1. Oj så duktig du är!!!! Jag har sagt det tidigare...nämligen att du har en tendens att åstakomma vackra avkommor.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Lovely. I adore Hostas but so unfortunately do my armoured slugs.

    SvaraRadera
  3. Vilken snygging! Gillar den gula färgen och att kanten är grön.

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg är den gula hostan. Du kan du... :)
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!