OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 24 september 2008

Uppdate of the LindaLunda-ceramic blogg. Uppdatering av LindaLunda keramikbloggen!

Jag har ändrat lite i färgsättnignen, och laggt till en huvudbild, på LindaLunda-keramik! bloggen. Ta er gärna en titt och säg vad ni tycker om ändringarna!
I have made som shanges on my ceramic blog. I have changed the colour of the background and added a photo as header.
Pleas check it out and tell me what you tink about it!
LindaLunda-keramik!
Linda

4 kommentarer:

  1. Aaaaahhhhhh härlig slott Linda! Fin huvudbild, och gråa färgen är snyggt.
    Så här måste min borgruin har sett ut
    "once upon a time" och den kommer jag att förse med ett rejält tillbygge, senast på våren....ett runt torn.
    Tokiga hälsningar från Sydkusten, Petra

    SvaraRadera
  2. Såå flott!! Er innom deg titt og ofte. Og liker din keramikk kjempegodt!! Du er flink:-)))

    SvaraRadera
  3. I like it! The castle is spectacular!
    The new blog color looks nice as a background to the castle.
    Can't wait to see more of your art.
    Karrita

    SvaraRadera
  4. Jag är registrerad på blogspot men använder den inte, jag vill liksom ta med mig allt gammalt över från blogg.se och det verkar väldigt jobbigt att göra det :S För att hålla koll på dina favvobloggar så kan du använda Bloggkoll, ett verktyg som jag tycker är helt suveränt bra!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!