OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 20 augusti 2008

Att få lov att vara med.....

Tänk er! Jag har fått vara med och titta på när två proffs arbetar!! Detta var en fantastisk upplevelse fast jag kände mig lite som det femte hjulet under vagnen.

Författaren Eva Robild och Fotografen Annika Christensen skulle göra en förhandstitt i mina vänners trädgård, för eventuella framtida reportage, hos några av mina bästa vänner.

Jag har gjort ett inlägg om denna trädgård tidigare i år. Vill du kika på det så klicka på länken.
Det finns många underbart vackra trädgårdar.....

Jag fick följa med som vägvisare fast de hade gps!


Här anländer radarparet till trädgården....


Det blev en tur runt i trädgården. Det märks lite att hösten är på väg. Eva till höger i bild skrev minnesanteckningar och ställde frågor under tiden.


Över: En av mina favoritfotografer från dagen! Det bästa fotografet kommer sist i detta inlägget!

Eva skriver och skriver...... de andra pratar och pratar... jag försöker hålle mig ur vägen.
Eva och Annika hade haft en häktisk dag och den var långt ifrån över när de var klara här. De skulle vidare till ytterligare en trädgård.







En leende fotograf..... vilken arbestglädje denna kvinna har!



Eva beundrar korkalmen.



Så äntligen kommer mitt absoluta bästa fotografie för dagen!
Här är du så fin Annika!
Detta fotografiet talar för sig själv tycker jag... och fast jag inte känner dig så mycket ännu så tror jag att jag fångat ditt rätta jag !
En konstnärs glädje över livet!

8 kommentarer:

  1. Det var enfin bild på mig, den vill jag ha.
    Fint du skriver om mig men du är ju lika levnadsglad. Tusen tck för allt och nästa gång skall jag stanna en bra stund och njuta av din växter.
    Tusen tack ännu en gång. Skall ut och plantera i ef.
    KRAM
    Annika

    SvaraRadera
  2. Försökte hålla mig ur vägen.....
    Hur klarade du det??
    Ja det var en jättefin bild på Annika !!!!
    Visst är dom proffsiga!!!!!
    och gulliga
    och söta
    och alldeles, alldeles underbara!!!

    Som du..........

    Carina

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bildserie du gjorde från besöket i dina vänners fantastiska trädgård.
    Hälsningar från renate

    SvaraRadera
  4. Vilken vacke trädgård. Eden ligger långt efter men med tålamod så.... Hur stor är denna vackra trädgård? Ser ut att vara enorm.
    Tack för det trevliga samtalet idag Linda och vilken tur att jag ringde dig idag för annars hade nog inte min daglija överlevt.

    SvaraRadera
  5. Den trädgården verkar vara hur fin som helst. Hoppas att det blir ett reportage så småningom. Du får rapportera.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  6. Härligt att den trädgården får eget reportage! Den är verkligen ljuvlig!
    Du tar härliga bilder också, Linda! Inkluive snap shot-et på fotografen!;-)

    SvaraRadera
  7. Mycket vackert o fina foton o man ser framemot att få se fortsättning följer??
    KRam Ninne

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!