OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

söndag 4 maj 2008

Det finns många underbart vackra trädgårdar.....

.. och här är en av de vackraste!

Jag tänker inte skriva så mycket om den utan låta fotografierna tala för sig själva. Denna trädgård ägs av en av mina allra närmsta och bästa vänner och hennes underbara mor.


There are many beutyfull gardens ..... and this is one of them!

I will not wright so mutch about this garden.... I will let the photografs speak for themself.
This is one of my nerest and derest frends garden , hers and her sweet mothers .



















































10 kommentarer:

  1. En sån fantastisk lummighet, man känner lugn bara av att titta på bilderna, hur ska det då inte vara att vara där????Härligt!!!!!
    Erat hus Linda!!!!!!!THailand!!!!!
    UNDERBART!!!! Förstår om ni längtar dit, vilket paradis!!!!
    Carina

    SvaraRadera
  2. Vild och vacker! Vems?

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  3. Oj så underbat där ser ut att vara!

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen underbart vackert hos dem! Tack för att du delar med dig av fina bilder... :)

    SvaraRadera
  5. Hej min lilla drakdrottning. Så bra att du kom och hämtade hit mig till denna LJUVLIGA FOTOKAVALKAD. Vilka bilder, vilken trädgård, vilken prunkande, frodig, ljuvlig grönska. Och vilka blomster, stockrosor och allt det andra. *suckar hänfört* VILL HA!!!! :-D

    Kramar, Rana

    SvaraRadera
  6. En trädgård i min smak! Vild och vacker som Anja sa...det gillar jag. Tänk vad mycket det gamla huset gör för miljön också, som bakgrund till växtligheten.
    Tack för alla vackra bilder!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. NU såg jag.

    Men herre gud, så fint du skriver om mig nedan. TACK SÖTA. Det är inte klokt vad gullig du är. Och jag som inte ens såg det. *blankögd*

    KRAMAR i massor
    från en rörd Rana

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  8. What a wonderful cottage style garden. It looks like there are many places to explore and enjoy. Thanks for giving us a look at your friends lovely place. It is a magical delight.

    Frances at Faire Garden

    SvaraRadera
  9. Men kära duuuu..............
    När vi kommer till dig så är det i första hand för att träffa dig (+tippa av ett lass betong) En platt tomt kan vi titta på här hemma. Nu har du ingen " platt tomt med några rabatter" Du har världens vackraste lusthus, bågar, Lennart, drakar, stenar otroligt vackra växter. Men jag är precis som du, varje gång nån kommer hit och tycker att det är fint, blir jag lika förvånad. Förra året hade vi visning och då kom det STA medlemmar med underbara uppväxta trädgårdar, gångar, berg m.m Jag var så nervös, vad kunde vi erbjuda dom ? Platt tomt, ogräsmatta m.m inte så uppväxt.
    Men dom kom och tydligen hade vi något annat som tilltalade dom, för dom vill komma tillbaka iår.
    Vi har blandat in mycket pynt i trädgården bord,stolar ,betong m.m
    Varigerat är inte heller så vanligt. Hur många har den trädgårdskonsten som du har????????
    Så du har faktiskt en trädgård som ingen annan har. Sen har du en personlighet som vi äälskar!!!!!!
    Precis den ,har iallefall ingen annan! Men jag kommer att vara lika nervös när ni ska komma hit....Varför är man sån?????
    Kram Carina.........Ken hälsar!!!!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig trädgård!
    Tack för den rundan. Förstår att du gillar den.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!