OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

torsdag 27 september 2007

Hipp hipp HURRA!!!!!!! I dag är det KARIN 3 Födelsedag!!!

GRATTIS !!!! GRATTIS!!!! GRATTIS !!!!!

Grattis Karin på födelsedagen!!!

Världens bästa Karin fyller år!

Hade jag kunnat hade jag stått utanför din dörr idag och med en tårta.............

Du är en av mina allra, allra, allra, allra, allra, allra, bästa vänner och det vill jag gärna tala om för alla !!!!!!!

Du ställer upp för din vänner till 100% vått och torrt! Detta är en av de finaste egenskaper som finns... Du är underbart generös och bjuder på dig själv! Att du sedan har världens goaste humor gör inte saken sämre!

Hoppas du får en underbar födelsedag!!!!!!

15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15!

Igentligen önskar jag att alla kände dig som jag ... men jag vill inte dela med mig!


4 kommentarer:

  1. Önskar Karin en bra dag och ett stort grattis till dig. Känner dig inte personligen men hoppas på att din dag blir rolig.
    Kul att du har en sådan god vän Linda =)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Karin! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis Karin, du ser inte en dag äldre ut ;)

    SvaraRadera
  4. STORT TACK från Danmark får det bli!
    Så synd att jag inte kan vara hemma och ta imot tårtan du ville komma med. Vi får ta det en annan dag. Men nær jag skickar dig korten på hur vælpackad bilen børjar bli så kanske du førstår varfør jag inte ær hemma och tar imot idag. Underbart med några dagars semester.
    70 Hosta, 45 Barrisar, 10 Roddar, 22 Høstljung och MASSOR mer har vi hitills lyckats knø in. I morgon ær en ny køpardag på Hosta Danmark. Undrar om jag får læmna gubben kvar så jag kan anvænda pasagerarsætet att packa på :o)
    Vi ses snart om vi lyckas ta oss hem øver broarna. Karin 3

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!