OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

tisdag 11 augusti 2009

WOW! A spider to Love! // WOW! En spindel att älska!

Just take a look at this amazing spider-hemerocallis!
This is a gift from last year that finely shows of!
And what a risch color and pattern !
I love the shape and color on this one.

Hemerocallis 'Quilt Patch'
Lately I have been sick... but now I´m back on my feet, though I´ll take it easy .

Ta en titt på denna fräcka spindel-daglilja! Denna fick jag av en vän förra året och nu blommar den äntligen!
Och titta bara på denna blomma! Vilken rik färgsättning! I mina ögon är just färgkombinationen och mönstret väldigt ovanligt.
Denna heter Hemerocallis 'Quilt Patch'
Jag har legat nerbäddad senaste tiden i både feber och annat.. men nu är jag på benen även om jag tar det lugnt ett tag till.





YUUUUMMI!!!!!! MMMUUUUUUMS!!!!!

8 kommentarer:

  1. Wow! Absolutely lovely! What an interesting design too.

    SvaraRadera
  2. Tur att att vindrutan på bilen nästan ser ut som en spindel så jag inte besökte dig. Återkommer när "spindelbenen" är borta.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Så skönt att du är på benen igen!
    Läcker daglilja! Jag åker kanske på att byta schema, återkommer om keramik-kurs när jag vet hur jag har det....
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  4. Mmmmm....vacker :)
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  5. ...om spindlar tycker jag inte;(
    Men din spindeldaglilja tycker jag om;)

    SvaraRadera
  6. Vilken urläcker lilja. Tur att den inte kommer loss för spindlar får mig att frysa.

    Ha det gott

    Gunilla

    SvaraRadera
  7. It reminds me of Pumpkin pudding with a carmelized sugar topping!!! Lucious! Kim

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!