OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

tisdag 22 mars 2011

Godis GODIS!!!!












14 kommentarer:

  1. Snacka om godis:)) Riktigt läckert måste jag säga:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. så fina!! :) ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Oj vilka finingar! Nu blev ju suget efter liljor ännu värre, men jag köpte faktiskt 2 nya liljor igår, du kan se dom i min nya blogg om du vill!
    Kramelikram!
    Ewa/sqrulan

    SvaraRadera
  4. Hmmm, dagliljor det är ögengodis, kan nog aldrig få för många. I min trädgård kommer det in nya varje år. /Gunilla

    SvaraRadera
  5. Du har så mycket fina dagliljor!
    Den mörka var väldigt läcker,vad heter den??

    Nu har snön äntligen börjat tina bort här.
    Var ute o pölsade runt i snön o beskar mina clematis idag.

    Äntligen ser man en ljusning på den här låååånga vintern!!

    Kram M-L

    SvaraRadera
  6. oh får mej att längta till Dagliljorna börjar slå ut,,dom är härliga!
    Ha en go vecka kram!

    SvaraRadera
  7. Ih, hvor er de fine :-)

    Hvad hedder den mørke?

    SvaraRadera
  8. Superfina, riktiga karameller! /Katarina

    SvaraRadera
  9. .....som man kan njuta av hur mycket som helst ;)

    SvaraRadera
  10. Suck, kan man annat än njuta av de bilderna!!
    Tjingeling

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!