OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 9 mars 2009

Sommar-keramik-kurs? Skåningar och andra?

Har lite funderingar... Jag har fått en del kommentarer ifrån flera av er i Södra Sverige...
Kommentarer om att vilja gå på kermaik-kurs hos mig men att det är lite långt.......
Så tänkte jag... tänk om någon av er hade husvagn!
Tänk er en sommarkurs hos mig..... komma i husvagn.... Gå på kurs på Lörd fm. och sedan ägna em. åt att åka till tex. Göteborgs Botaniska!
Och sedan en fm till på sönd. ägnat åt leran.... och titta lite hos mig?
Det finns iof. även B&b I närheten men det blir ju dyrare.
Bara en tanke!!!
LÄS VARANDRAS KOMMENTARER till detta inlägg ....... alla ni som är intresserade och se om ni kan få ihop det ???!!!
Linda

15 kommentarer:

  1. Hmm, Jag har ju husvagn men söderut till sommaren ,??
    Skulle gärna vilja men jag vill vara ute i vår sommarstuga ochså.Trädgården, och besökare.
    Jag undrar. Har du ingen distanskurs :o)

    Andra det är nog jag det Norrlänning


    Ha de Gott

    Gunilla

    SvaraRadera
  2. LOL!!!
    Ja det är nog du det :o)!
    Men för en liten helg Gunilla??? Du kan säkert få med dig lite fler andra Norrlänningar?? Och tänk dig Botaniska.. eller kankse Liseberg på em?
    Gräva lite i min trädgård?
    Linda

    SvaraRadera
  3. Jo, jag kommer och gräver lite i din trädgård om nu inte Gunilla nappar...

    /MB

    SvaraRadera
  4. Jag äger ingen husvagn, men jag skulle kanske kunna låna en över en helg.... Eller går det nog att lösa på något annat sätt. För jag vill hemskt gärna gå på keramikkurs hos dig!

    SvaraRadera
  5. Det låter ju jättekul, men jag äger ingen husvagn...... Tänk om någon kunde ha en jättestor husvagn med plats för mig också??!!!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  6. Även vi på östkusten längtar oss blåa efter att få komma och lera mera med dig!!!!! :-D

    Tjusiga julrosor nedan.

    PoK, R

    SvaraRadera
  7. Maria: LoL.. njae... jag står nog för grävandet själv... du får se på.

    Växthusmadam: Om Helen kan få låna en Husvagn så kanske hon kan hysa in några till?

    Rana: Ni är också jättevälkomna ju!!!!

    Linda

    SvaraRadera
  8. Du är ju för goer du!!!
    Alltid lika positiv och glad och roligt och underbar och omtänksam och kreativ. Sedan kan jag nog inte flera sådan ord men du.....
    Jag är ett hopplösfall när det gäller keramik.
    Jag köra husvang då skulle varendea stolpe och stol vara krokigt hos er.
    Tack för omtanken.
    KRAM

    Annika

    SvaraRadera
  9. Your helleborus photos are BEAUTIFUL!!

    SvaraRadera
  10. Ojojoj, Linda ...du kör hårt...jag har ett förslag.
    Alla kommer ner till mig och Sveriges sydligaste udde.....med eller utan husvagn, tält går bra.....och så kan man ha uppblåsbara madrasser...bara man är inte alldeles för snobbigt...kräsen...och så gör vi korsningar av "drakälvor", bara fantasin sätter gränser, eller hur? Haha, Petra

    SvaraRadera
  11. Fniss... kanske vi ordnar det!;-)
    Lindakurs-deltagande står ju högt i kurs!

    SvaraRadera
  12. Har ingen husvagn ju :(
    Men ett jättetält med tre rum och allrum, hihihihi....
    Så vad säger ni skåningar?
    Är det någon som vill?

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  13. Är mer intresserad av dina julrosor än din lera. ;-) Dom är jätteläckra.
    Kan du tänka dig att fixa några bra bilder på blommorna. Behöver bra bilder på julrosor för måleriet.
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  14. Jag är nyfiken hur det gick med helgen kurs, bilder?
    /MB

    SvaraRadera
  15. Ahhhh....vilken kul ide! Far aterkomma till detta inlagg nar jag ar hemma igen...Har kommer i alla fall halsningar fra Thailnad :)
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!