OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

tisdag 12 augusti 2008

Tandvärk.... daglilja ...

Jag har sådan fruktansvärd tandvärk... Var hos tandläkaren i går och plågades. JA plågades!!! Jag har sådan oerhörd tandläkarskräck och nu är det dags för rotfyllning för första gången.
I bagaget ligger hemska besök hos tandläkaren som liten och de poppar upp varje gång jag kommer till tandläkaren.
Så när jag frivilligt går till tandläkaren... då är det illa.
Det hela började i Fredags kväll... då alla tandläkare har stängt.... och har hållt på hela helgen...

Dagliljan här inunder heter 'Spectacular'....... sådan känner inte jag mig idag! Visst är den fräck?



5 kommentarer:

  1. Aj aj inte skönt med tandvärk, hoppas att du snart blir bra. Underbar blomma, kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Har lite datortid så nu kikar jag in. Snart kommer jag hem... :)

    Inte kul med tandvärk. Jag hopps att du mår bättre efter tandläkarebesöket. Visst är det jobbigt! Dagliljan är verkligen riktigt häftig. :) Har du plats för mig på någon av dina kurser...såg massor av fint som andra har gjort. :) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det måste ändå vara skönt att ha det gjort. Hoppas att det inte gjorde för ont i plånboken heller :)

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  4. Stackars stackars dig... hoppas det gått bra, förstår precis har också taskiga minnen och lätt tandläkarskräck i mig efter allt.. =).. Men en fräck lilja visar du allt.. och ja jag kommer på lördag.. of course.. =).. kram

    SvaraRadera
  5. Då fårstår jag hur du känner dig.
    Fina färger på dagliljan
    Nu kan det väl bara bli bättre eller ??

    Kram
    Annika

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!