OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

fredag 22 augusti 2008

Små detaljer i trädgården.

Denna gigantiska rostiga urna hittade jag billigt härom sistens i en blombutik .....
Tänk jag har alltid önskat mig en sådan !
I Den gigantiska urnan planterade jag min lika gigantiska balsamingran som jag fått av Birgitta från Glädjekällans Trädgårdblogg . Hon hade inte plats för den i sin trädgård och därför tog jag villigt emot den........


Hihi... 15 cm hög är urnan! Supergigantisk!!!! Jämför med Hostablomman snett nedan!

Lite av mina endknoppar..... Jag har placerat dem lite här och var i trädgården så att de bara sticker upp lite så där oväntat.....


4 kommentarer:

  1. Tjusigt värre :)
    Ha en bra dag och en trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Rostiga krukor är ju såååå....vackert att plantera i och dina endknoppar är så häftiga.
    Ha en trevlig Helg
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  3. Gillar dina endknoppar och den rostiga krukan. Det är detaljerna som gör´et!
    Kram Lily

    SvaraRadera
  4. En sån läcker urna, garttis till fyndet.

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!