OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 30 april 2008

En sippa till....och min trillium skall blomma!!!!

Hittade ytterligare en sippa häromdagen. Jag tror detta skall vara 'Old Blue Eyes' men den har inte visat något av det blåa ännu?
http://www.christiealpines.co.uk/showbigimage.php?image_id=pageimages/2006Mar101141988049Anemblueeyes.jpeg.jpg

One more Anemone Nemorosa .... and my trillium are about to flower!
I found one more Anemone Nemorosa the last day. I think this is 'Old Blue Eyes' but the blue arn´t there yet?
http://www.christiealpines.co.uk/showbigimage.php?image_id=pageimages/2006Mar101141988049Anemblueeyes.jpeg.jpg


Detta fotot är väl värt att klicka upp.
This photo is nice in a big version.



Äntligen!!! Min trillium, min enda :o), skall blomma för första gången!!! Kanske slår den ut i helgen?

At last!!! My trillum, my only one :o), are about to flower for the first time!!!! Maby it will do so this weekend?




Idag är det Kungens födelsedag.
Today is the Kings (Swedish) Brithday!

3 kommentarer:

  1. Grattis till Kungen och till din trillium och större grattis till din sippa. Jag har svarat på din kommentar inne hos oss.
    Hoppas pulvret kommer idag, men jag jobbar ikväll så jag får spara det till helgen.
    Carina

    SvaraRadera
  2. Trilliumen var OK eftersom den inte har slagit ut än men sippan var ful, en sån där vit fylld är inget att ha ;)
    Vi får iallafall önska dig och din familj en riktigt go och mysig helg.
    Ken

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har Ken!! Just den sorten kan du tyvärr ändå inte få av eftersom jag inte kan dela den ännu. HAHA!
    Linda

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!