OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 27 februari 2008

Då var det dags igen....

Efter en riktig pärs av influensa är jag tillbaka! I natt är det dags för bränning igen!
Svärdet ,Djävulen Lennarth och ett par råttor står för innehållet i ugnen denna gången.

Jag var tvungen att sätta Lennarth med ansiktet innåt....

Detta för att skrämma råttorna så att de inte skulle hinna kila iväg innan jag han stänga ugnsdörren!

Lennart har ju inga problem med värmen (får vi hoppas) men råttorna var lite oroliga och litade inte riktigt på att detta var riktigt rätt.... så han fick sitta vakt.

Då håller lite krampaktigt i sina små skatter där de sitter längst in.

Nu är det bara att vänta och se hur denna bränning skall gå. Jag är jättenervös för att det skall gå åt H-vete med min lille djävul!
Ärligt talat vet jag inte om jag kan göra en ny om han skulle gå sönder.

3 kommentarer:

  1. Vi har saknat dig!!!!!!Du har liksom fattats.
    Kul att du är på benen igen. Vi har varit på föredrag nu i kväll som Gunnel i gröna rum höll i. Så nu är man ändå mer längtande. Håller tummarna för din lilla jävel
    det ska bli spännande att se honom i färdigt skick. Kram från Carina och Ken.

    SvaraRadera
  2. Hej min Fnussis!
    Oj vad jag saknar dig. Konstigt va? Jag har varit fem dagar i Lofsdalen och börjar nu få lite tuppjuck och känner mig lite rastlös. Ska bli kul att följa er kurs i helgen: Önskar jag fått vara med!

    Pöss Pöss vännnen...... Next week am I ack in buisiness.

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara figurer du har gjort! Stackars råttorna som blir inklämda i ugnen med Lennart som stor farlig vakt!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!