OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 6 augusti 2012

Kermaikkurs någon????

Jag har haft min första keramikkurs för i år och man blir verkligen sugen på att hålla i kurs mer efter denna kurshelg som var!!!!

ÄR det någon mer som skulle vilja komma på helgkurs hos mig?
Det är alltid så mysigt då vi inte brukar vara så många.
Det gör att jag hinner med att hjälpa och visa alla i lugn och ro vilket är en fördel.
Många skratt och härligt skapande brukar det bli !
ALLA kan verkligen göra något som de blir nöjda med att ta hem och pryda antingen sin trädgård eller sitt hem.

En kurs hos mig består av en hel helgs skapande!
Lörd - Sönd. Ca: 4-5 timmar per dag inkl. härlig fika med mitt egenbakade bröd.
Brödet brukar göra succé :) !
Eller vad säger ni som varit hos mig?

Efter en helg hos mig får man vänta tills allt är torkat och bränt.
Sedan återkommer man en passande kväll eller helgdag för att glasera och färga in allt.
När allt är bränt en andra gång är det bara att komma och hämta sina konstverk.

Är ni ett gäng som vill komma ihop så som tjejerna jag hade i helgen?
Hör bara av er så bokar vi en lämplig helg.
Är du själv och jättesugen på att prova på? Maila mig så lägger jag ut en blänkare och kanske fler vill haka på?.

Vad tycker ni som varit på kurs hos mig?
Kan jag få lite referenser om hur ni upplevt en helg hos mig?

Hör av er för prisuppgift osv. vid intresse!

Jag är supertsugen just nu på att ta emot fler kursare!
Man behöver inga som helst förkunskaper.
Jag visar och hjälper er med tips och råd om hur ni kan förverkliga era idéer!

Jag finns strax norr om Kungälv.. strax norr om Göteborg :) !

maila vid intresse och för info.
linda.lunda@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Hade varit roligt, men lite för långt för mig
    just nu :)Ha det gott. Åsa

    SvaraRadera
  2. Underbart förslag! Vore kanonkul att åka med tjejerna! Jag noterar och återkommer :)

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!