OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

torsdag 30 december 2010

Kameralek gav JULSTÄMNING!

Idag lekte jag lite med min macrokamera....
Här är några av bilderna som leken gav.
De är helt oredigerade.

Vill också samtidigt Tacka er alla för era kommentarer under det gångna året.
Själv har jag tyvärr inte varit lika duktig på att kommentera som ni....
Men jag har tyst tassat runt och läst era bloggar och därmed hämtat insperation, styrka och glädje ifrån era blogginlägg även om jag inte kommentarat.























12 kommentarer:

  1. Visst är det kul att leka med kameran ibland, det kostar ju inget heller om bilderna blir dåliga.
    Jag önskar dig ett Gott Nytt År!
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Precis! Man kan fota hur mycket som helst.
    Enda nackdelen är väl att datorn snabbt blir full :O)!

    SvaraRadera
  3. Mysiga och fina bilder :) Myspys är det här med, tänt brasa och har sovit middag idag (jobbat ett par dagar) så att jag kan vända lite på dygnet och orka fira nytt år i morgon :)

    Beundrar eran fina murplantering! och har själv en plan på något liknade, skall samla sten när jag är vid stugan och börja ett litet bygge i min lilla täppa - där av min vårlängtan!

    Ha det så gott Linda, och Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År till dig :) Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig stämning dina bilder förmedlar!
    önskar dig också ett Gott Nytt År!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Önskar dig ett riktigt
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilka fina bilder...
    Ha ny ett gott slut och Gott Nytt År
    Annika

    SvaraRadera
  7. Härligt. Tomten i profil är jättefin....
    GOTT NYTT ÅR.

    SvaraRadera
  8. Härliga stämningsbilder.. Gott Nytt ÅR Linda.. kram

    SvaraRadera
  9. Åhhhh, fotot av tomten gillade jag:)) Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och familjen min vän/Monne

    SvaraRadera
  10. Beautifully lit up decorations, Linda!

    About your question on my blog, tomatoes grow in full sun. Mine does not get the morning sun though because it is a west facing plot(the tomato patch). I plant tomatoes under the eaves of the house...they do well there rather than being exposed to a lot of dew.

    Happy New Year!

    SvaraRadera
  11. Kul att leka med kameran :) Har själv fult sjå med att lära mig min nya systemkamera någotsånär. Mysigt det ser ut hos dig ..Gott Nytt År!
    Tjingeling

    SvaraRadera
  12. Härligt mysiga bilder!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!