OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

tisdag 30 november 2010

Utmaning!!! Dagens datum!


Vill du vara med på denna utmaning ?


Dela då upp dagens datum... 2010-11-30.


2010 = Dela dessa på två nr. 20 och 10.
Räkna in 20 mappar... välj 10:e fotot.
Har du inte 20 mappar så räkna om och om igen från början, likadant med fotona om det ej finns 10 tills du hamnar på 10:e .
Ta 10:e fotot och visa!!

11 november. = 11:e mappens 11:e bild!
30 mappens 30:e bild! Har du inte 30 mappar så räkna om och om igen... tills du räknat till 30.
Gör likadant med fotografierna tills du hamnar på 30.
Lycka till!



Här är mina!

5 kommentarer:

  1. Idén var jättekul ! Men jag kan bara konstatera att de bilderna jag hittade på utsatt ställe vill ingen se, he he, allra minst jag själv. Det fick bli lite längtansbilder hos mig istället. Ha en skön vecka !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Oj, nu har jag inte hunnit med dina utmaningar :=)
    Bloggade i dag om din utmaning 'sprakande färger'.
    Nu får jag kolla vad jag får fram för bilder bland mina foton, kanske är det några man 'törs' visa :=)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. ...det är klart att man antar utmaningen!

    SvaraRadera
  4. Jag har antagit dina utmaningar men har bara hunnit med eld, värme och sprakande färger. Nu ska jag fixa det vita och sen räkna mappar och se vad som döljer sig där.
    Jättekul idé du kommit med:))

    SvaraRadera
  5. Hej Linda!
    Någon dag försenad har jag antagit din utmaning. Kul idé!
    Du har härliga foton på dina datum :=)
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!