OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 6 juli 2009

My darling!!!! Nisse! / Min älskling Nisse!

My darling Nisse is begining to get old ... he is now 10 years and his body are a bit sore.... But inside he is yet a puppy!
Oh I love this dog! He is so sweet and kind.

I have had him for about 5 years now.. and hope to have him many years to come...

Min älskling Nisse börjar bli gammal... han är nu 10 år och kroppen har börjat säga ifrån. Trotts detta är han fortfarande en valp till sinnet.
Tänk vad jag älskar denna hund! Han är så snäll och helt enkelt underbar!
Jag har fått ha honom i snart 5 år och hoppas få behålla honom några till.





10 kommentarer:

  1. Vackra bilder på en mysig hund! /Ruben

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på en hund som ser väldigt mysig ut / gittan

    SvaraRadera
  3. May you both enjoy many happy years together. He is lovely.

    SvaraRadera
  4. Jag har en labbe som fyller 12 år i september. Hon är som en valp hon med. Fast hon orkar inte så långa stunder. Grannen har köpt en lite hund som hon brukar leka med. Att hon tycker det är kul syns lång väg. Sedan är hon jättebra på att sova och snarka! Är din det med? / Anna

    SvaraRadera
  5. Linda ... he is a very handsome fellow ! So many of us gardeners have furry souls we love to bits .. it seems to go hand in hand with respect and love for life : )

    SvaraRadera
  6. He looks very sweet.... what a handsome fellow!

    SvaraRadera
  7. Trevlig kille- den dä'r Nisse!

    SvaraRadera
  8. Visst är de underbara, de gamla och kloka!

    SvaraRadera
  9. Oj, så fin han är, och när han gäsper---> helt mysigt.
    Men ledsen blir man när man läser att kroppen börjar säga ifrån.
    Min Kennya är nu lite mer än sex år
    och blotta tanken att hon en dag inte skulle finnas mera....NEJ!
    Kram, Petra

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!