OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

onsdag 8 oktober 2008

A new lady ...and THANKS! // En dam ... Och TACK!

Jag vill tacka er alla för ert stöd och snälla kommentarer i förra inlägget....
Jag har sökt åtskilliga gånger för min migrän så jag vet att det är det jag har.
Jag har fortfarande huvudvärk men den kommer och går mer nu.....
För att forsätta gnälla så kan jag säga att dagen varit helt hemsk mer om det vill jag inte säga.......

Jag har tillverkat en ny byst ....

I want to thank you all fore your kind word and suport while I was a bit down under....
I have been to several doctors with my headace so I now that it is migran I have.
I steel have it but not that often right now.. but it comes and goes fore now.


I have made a new Lady....





17 kommentarer:

  1. Åhh så fin hon är...och vilken fin frisyr rena drottningen...vem har du som förebild ? Hoppas att huvudvärken släpper snart så du inte behöver gå och ha ont. Det finns ju så mycket olika medeciner ... finns det intet som hjälper ? En vännina till mig lade om sina mattider och bara det gjorde henne mycket bättre.

    SvaraRadera
  2. Vill tacka dig för en supertrevlig helg i "keramikstugan"!!
    Vilken vacker donna du har gjort!
    Hoppas att vi inte förvärrade din huvudvärk med våra frågor:-)) Vi hörs o vi håller tummarna på att värken försvinner!
    Kram MLK:-))

    SvaraRadera
  3. sitter här och håller tummarna för att du snart mår bättre...du vet vem....
    låt surpottan jäser!

    SvaraRadera
  4. Vad vacker hon är!
    Kan tänka mej att det ligger många arbetstimmar bakom.

    SvaraRadera
  5. Skönt att det har blivit lite bättre.
    Så jobbigt med en sån jättemigrän :(

    Men vilken drottning du har gjort. Blir så jätte imponerad. Hon är ju bara VILL HA!!!!!!

    Kramar Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  6. Men Linda... vilken Lady!!!
    Du är fantastisk :)
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  7. HON är så fin så fin. Vilken färg får hon som 'färdig'?
    Hoppas du känner dig bättre.
    Birgitta

    SvaraRadera
  8. Oh! Wow!
    She is spectacular!
    Very glad to hear you are feeling better and hope the migraines go away fast.
    Where will you display the beautiful lady?
    Good day~
    Karrita

    SvaraRadera
  9. Kära barn vad du är duktig! Vilken underbar skapelse!
    Att du haft en "hemsk" dag låter inte roligt.
    Vilken tur för oss alla att imorgon är en ny dag!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  10. Underbar ljuvlig vacker - finns det fler ord för denna vackra skapelse?
    Då kan ju ddagen imorgon bara bli bättre.
    Jag är så lycklig för jag har varit ute i blåsten och plockat äppleni mina HATT som satt perfekt.
    Tack och tack.
    Kramisar
    Annika

    SvaraRadera
  11. Den är underbar Linda! Du är så duktig och kreativ. :) Hoppas morgondagen blir fin!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Hej Tjejer och TACK!
    Tänkte försöka svar på lite frågor....

    Ing-Marie... förebild? Du så klart! Vem annars?
    Vaknade idag för första gången på länge utan värk!! Jippie!!!

    MLK: Ni frågor?? Ni var ju tysta som möss!!!!!! Knapt ett litet pip! Jag har bilder som bevisar det med....... DJUP konsentration!

    Anonym: Tack... japp!

    Millan: Inte så lång tid faktiskt....

    Hjärtat mitt Marie: TACKAR!!!!!! Du har ju massa som jag VILL HA MED!!!

    Tjing-Monica: Tack så mycket!

    Glädjekällan: Hon kommer nog att få bara naturell. Alltså bara ha lerans färg utan glasyr eller annat.

    Karrita: Thanks! I think I will display it in Annikas garden...... Hihihi...

    Anja: Nu blev jag full i skratt! ' 'Kära barn' skriver du (jag vet att det är ett uttryck fniss) Så... tack 'tant' Anja Hahahah!
    Idag var en ny dag.. INGEN HUVUDVÄRK... ännu.

    Annika: Gissa vem som skall ha denna?

    Karin: Tack Kusin!

    SvaraRadera
  13. Linda, vilken otroligt fin byst du har gjort! Du är otroligt duktig! En sådan vill jag ha! Kan du göra en på beställning?

    Om det är migrän du har, så sitter vi i samma båt. har haft migrän med flera anfall per vecka i ca 40 år! Har du varit hos en bra läkare? Annars vill jag rekommendera Mattias Lindhe på Cephalea smärtklinik - han är super.
    Kram på dej!
    Katarina

    SvaraRadera
  14. Är du intresserad av en dam så kan du väl maila mig?
    Linda

    SvaraRadera
  15. Hi Linda, your new lady is so regal, she must be a princess, maybe a princess of the garden? It is good to know what ails you and hope that you will be able to be in control of it. So glad you are feeling better, more like your real happy self!

    Best wishes,
    Frances
    http://fairegarden.wordpress.com/

    SvaraRadera
  16. Mmmmm fiiin!!!! Men jag tycker att Annikas dam skulle ha en hatt, en som hon har.........En "annickhatt"
    Jag vet precis var hon skulle passa. I Staffans lustgård!!!!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  17. Vad du är duktig! Skönt att veta vad huvudvärken beror på iaf...även om det inte hjälper för stunden. Har du medicin som hjälper?
    Ska kika lite på filmen från Thailand, är väldigt sugen att åka dit...
    Må så gott!
    Kram Ninni

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!