OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 21 juli 2008

Det var en gång.... en stig.... del 2.

Längre än så här kom vi inte igår. Vi räknade ut att det tog ungefär en timme per meter att lägga stenarna och ryggen och knäna kändes av ordentligt :O)!
Ikväll skall vi på´t igen.

So far so god. This is how far we got last night. One hour per meter tok it to place the stones in possition. My back and knee hurt in a god way!
To night it´s time to kontinue again.




Mitt hjärta har äntligen hittat sin rätta plats i trädgården ! Hjärtat har Carina på Trädgårdsdrömmar tillverkat!

My heart has finily find the right place in my garden ! It is Carina at Trädgårdsdrömmar creation!

3 kommentarer:

  1. Linda! Nu blir jag sjuk av habegär! Kan du berätta för gamlingen A) Hur lång är din gång? B) Var har du köpt stenarna? C)Kostnad?

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  2. Ahh vad fint!!!Jag tänkte först oj vilken fin sten i form av ett hjärta, sen såg jag ju vad det
    var :) Vilken fiffig ide att lägga in det där!!! Jättefint!!!
    Kärleksstigen!!!
    Carina

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb!
    Men fint blir det.
    Och hjärtat blir så fiiint mitt i allt.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!