OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 10 mars 2008

Uställningen startar .......

Idag åker jag ner till Ostbutiken.se i Mölndal för att lämna ifrån mig mina senaste keramikalster .

Dessa kommer att visas i skylltfönstret där i några veckor framöver med start från och med Onsdag tror jag ......(Jag vet inte hur länge utställningen kommer att hålla på)

Är någon intresserad av att åka och titta på mina saker så finns adressen här www.ostbutiken.se

Inget som visas på utställlningen är till salu!

Jag tillverkar först och främst sakerna till mig själv.Linda

2 kommentarer:

  1. "You got mail"
    liten lista på mailen har jag skickat till dig. Få se om det är något av intresse. Carina

    SvaraRadera
  2. Det här är så ROLIGT! Stort grattis till dig. Hur stor är den där draken på stenen nu då? ;-)

    Kram, Ranabanana

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!