OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

fredag 15 februari 2008

Hihi.. Nyheter!!! STORA nyheter!! Jag skall ha UTSTÄLLNING!

Tänka sig!! Jag skall ha en keramik-utställning!!! WOW!!! Kenneth T som har en Ostbutik i Mölndal har frågat om jag vill visa mina keramiksaker i hans skyltfönster!!! Och gissa om jag vill !

Så jag skall alltså ha ost-skylltfönster-keramik-utställning någon gång i år !!!!! Detta känns väldigt stort!

Så vad skall jag visa då? Jo...min drake så klart ! Kanske slottet? Trädgårdsdjävulen får nog vara med på ett hörn........ Murregubbarna, så klart och kronorna dem får jag inte glömma!

OCH så denna.... en sådan här måste man väl ändå ha i en ostbutik!? En härligt fet... en....







Så... alla som vill... är välkomna på vernisage... den dagen det blir... utanför Kenneths ostbutik!
Hihihi.... aftonklänning och frack är det som gäller... för denna utanför-ostbutiken-skylltfönster-kermikutställningen.
Salta pinnar och päronsoda står på menyn!!!! Flott ska det va så klart!!!

9 kommentarer:

  1. SÅ SPÄNNANDE!
    Önskar jag bodde närmare!
    Din sötnos skulle passa perfekt
    i fönstret!
    Kram Randi

    SvaraRadera
  2. Hahaha -

    vilken härligt, oblygt FET en. Jättecharmig och odräglig och underbar. Gör du dem helt på "frihand"????

    Grattis till utställningen!!!! Blir så klart succé!

    Tack för goa kommentarer på min blogg.

    Fridens liljor! :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Va kul för dig..och alla som har turen att se dina allster:)

    Häls.Merja

    SvaraRadera
  4. VAD ROLIGT!!!!!!!!
    Du är duktig ,råttan är så verklig att jag riktigt ryser. Det blir nog en fräck utställning. Du borde ställa ut dina alster på botaniska i Göteborg. Dom är värda all beundran. Kram från Carina

    SvaraRadera
  5. Vad underbart! Måste dit och titta! Men du, råttan måste ju hålla i en ostbit! :P hihi

    SvaraRadera
  6. Vad smart! Detta är "ämnesintegration" på en mycket kreativ nivå! Grattis till båda för en alldeles underbar idé!
    Jag kommer med blixtens hastighet så fort du annonserar om när det blir dax!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  7. ´Du är som vanligt helt fantastisk. Vilken råtta....hua!!!!
    Din utställning kommer att göra stor succé.
    Kram Kesa

    SvaraRadera
  8. Ooooooo den råttan var ju hur läcker som helst! :) Tjock och go, och riktigt charmig.

    Och vad kul att du ska ställa ut. Har jag möjlighet så ska jag absolut åka och kolla.

    SvaraRadera
  9. Oj,vad roligt!
    Du gör verkligen jättefina saker.
    Har visat bilder på jobbet och de är helt stumma av beundran.
    Lycka till med utställningen

    Kram
    Mari i Marieholm

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!